Strona główna » Przetarg 2016
Przetarg 2016
OGŁOSZENIE
Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie
ul. Batorego 3, 31-135 Kraków
ul. Batorego 3, 31-135 Kraków
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209 000 EURO
Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu jest mowa o ustawie rozumie się przez to ustawę z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 t.j.)
Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu jest mowa o ustawie rozumie się przez to ustawę z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 t.j.)
Przedmiot zamówienia
-
dostawa opatrunków, wyrobów jednorazowego użytku, materiałów stomatologicznych, narzędzi, materiałów i zamków ortodontycznych przez okres 1 roku od dnia podpisania umowy, z podziałem na pakiety:
Pakiet I Opatrunki
Pakiet II Wyroby jednorazowego użytku
Pakiet III Materiały stomatologiczne
Pakiet IV Narzędzia
Pakiet V Materiały ortodontyczne A
Pakiet VI Materiały ortodontyczne B
Pakiet VII Zamki ortodontyczne
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę.
-
dostawa sprzętu medycznego.
Pakiet VIII Sprzęt medyczny
Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, montaż i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zakupionego sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 (Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, opublikowanej na stronie internetowej www.wps.com.pl.
Informacja o składaniu ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (możliwość złożenia oferty na jeden, kilka lub wszystkie pakiety).
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie określa w opisie zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy
Termin wykonania zamówienia
- Pakiety I, II, III, IV, V, VI,VII - zamówienie realizowane będzie sukcesywnie przez okres 1 roku od dnia podpisania umowy.
- Pakiet VIII, – zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień
-
posiadania wiedzy i doświadczenia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia dot. spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
-
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia dot. spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia dot. spełnienia warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące polegania/nie polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów.
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
-
Oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
W przypadku, gdy wykonawca zamierza przy wykonaniu zamówienia polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów zobowiązany jest złożyć:
- Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Dokumenty i oświadczenia wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, jakie należy przedłożyć wraz z ofertą
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wykazującego brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, określonego powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Wszystkie dokumenty i oświadczenia napisane w innym języku niż polski muszą być przetłumaczone na język polski - do oferty należy dołączyć zarówno dokument w języku oryginalnym jak i tłumaczenie.
Ocena spełniania warunków
Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Brak jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia wymaganego SIWZ lub jeżeli dokument lub oświadczenie nie będzie zawierało informacji żądanych przez zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca powinien dołączyć do oferty następujące oświadczenia:
- Oświadczenie dotyczące daty ważności produktów (dotyczy materiałów stomatologicznych – Pakiet III) – min. 9 miesięcy
- Oświadczenie o zgodności przedmiotu zamówienia z ustawą o wyrobach medycznych.
Zamawiający nie przewiduje składania wadium.
Sposób przekazywania oświadczeń, zawiadomień i informacji składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wykonawcy przekazują zamawiającemu w formie pisemnej lub za pomocą faksu.
Jeżeli zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysyłane do zamawiającego powinny być kierowane na adres: Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie, ul. Batorego 3, 31-135 Kraków Sekcja Administracyjno - Gospodarcza.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
I. W przypadku pakietu
- Pakiet I Opatrunki
- Pakiet II Wyroby jednorazowego użytku
- Pakiet III Materiały stomatologiczne
- Pakiet IV Narzędzia
- Pakiet V Materiały ortodontyczne A
- Pakiet VI Materiały ortodontyczne B
- Pakiet VII Zamki ortodontyczne
Opis kryteriów:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia – waga 90 %
Termin dostawy zamówienia – waga 10%
Sposób oceny
Oferty zostaną ocenione wg wzoru:
A | x 90 (pkt) + C (pkt) |
B |
A – najniższa cena, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
B – cena oferty ocenianej,
C – termin dostawy zamówienia* w dniach roboczych**:
do 2 dni roboczych – 10 pkt.
do 3 dni roboczych – 6 pkt.
do 4 dni roboczych – 3 pkt.
do 5 dni roboczych – 0 pkt.
Maksymalny termin dostawy zamówienia to pięć dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Zaoferowanie terminu dostawy zamówienia powyżej 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
Nie podanie w formularzu ofertowym terminu dostawy zamówienia spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
* Termin dostawy zamówienia - to termin w jakim Wykonawca musi zrealizować złożone zamówienie przez Zamawiającego
**Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 -13.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
II. W przypadku pakietu
- Pakiet VIII Sprzęt medyczny
Opis kryteriów:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia – waga 70 %
Okres gwarancji – waga 30%
Sposób oceny
Oferty zostaną ocenione wg wzoru:
A | x 70 (pkt) + C (pkt) |
B |
A – najniższa cena, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
B – cena oferty ocenianej,
C – okres gwarancji*:
do 36 miesięcy – 30 pkt.
do 24 miesięcy – 15 pkt.
do 20 miesięcy – 5 pkt.
do 12 miesięcy – 0 pkt.
Minimalny okres gwarancji to 12 miesięcy od momentu dostarczenia sprzętu medycznego. Zaoferowanie okresu gwarancji poniżej 12 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
Nie podanie w formularzu ofertowym okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
* Okres gwarancji musi być wspólny dla wszystkich pozycji w tym pakiecie
Oferta, która uzyska największą ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą w ramach danego pakietu.
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul, Batorego 3 w pokoju nr 413 (IV piętro) Sekcja Administracyjno-Gospodarcza, do dnia 18.05.2016 roku do godziny 9.00
Termin związania ofertą
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie do wykonawców u których ponad 50% zatrudnionych prawników stanowią osoby niepełnosprawne.
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.05.2016 roku pod numerem 116204-2016
Anna Fleszar
Kierownik Sekcji
Administracyjno – Gospodarczej
Kraków, dnia 10.05.2016 r.
Kierownik Sekcji
Administracyjno – Gospodarczej
Kraków, dnia 10.05.2016 r.
PLIKI DO POBRANIA
- Informację o zawarciu umowy
- Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informacja z otwarcia ofert
- Odpowiedź na pytania Wykonawców II
- Odpowiedź na pytania Wykonawców
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- SIWZ
- FORMULARZ CENOWY WRAZ Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ARCHIWUM
Archiwum - Przetarg 2017
Archiwum - Przetarg II 2016
Archiwum - Przetarg 2016
Archiwum - Przetarg II - 2015
Archiwum - Przetarg 2015
Archiwum - Przetarg 2014
Archiwum - Przetarg 2013
Archiwum - Przetarg 2012
Archiwum - Przetarg 2011
Archiwum - Przetarg 2010
Archiwum - Przetarg 2009
Napisz Wiadomość
Poniższy formularz nie jest formularzem rejestracyjnym. W sprawach dotyczących terminów oraz leczenia prosimy o kontakt telefoniczny z rejestracją lub właściwymi poradniami (numery telefonów znajdują się w zakładce: rejestracja)
Wypełnij pola:
* wymaga epuapu lub podpisu elektronicznego
Zobacz